tiistai 3. elokuuta 2010

Kissakuvahaaste 137: Kuuma


Morjens kaikki kamut!


Tassu täällä pitkästä aikaa. Lämmintä on piisannut ihan riittämiiin tämän kesän aikana ja se on huomattu Kissakuvahaasteessakin. Minunkin mielestäni vähän vähempi riittäisi - onhan mulla toi tuplaturkkikin. Viime viikkoina se on kyllä vähän ohentunut ja karvaa on lähtenyt ihan kiitettävästi. Olen vähän huolissani hienon häntäni tilasta - mitä jos siitä tulee joku rotanhäntä vaan helteiden vuoksi?


Susu taitaa kärsiä helteistä paljon mua enemmän. Me vietettiin pari päivää iskän luona Karvislandiassa vaan siks kun siellä on joku kummallinen ilmalämpöpumppu, joka kylmentää ilmaa. Vähän mä kyl ihmettelen miten lämpöpumppu voi kylmentaa mut sama se. Virkistävää oli ja mä autoin iskää jossain sähköhommissa;



Mentiin me sit kuiteski mökillekin. Siellä on paljon hausekmpaa vaikka mut teljetään sisälle aina päiväks kun porukat on töissä. Yhtenä päivänä mä en heti ulos päästyäni lähtenyt kierrokselle. Siitäkös Susu huolestui! Se oli ihan varma et hellehalvaus on mun vaivana ja haki ämpärillisen kaivovettä, jota se sit kauhoi mun selkään!



Ei se niin pahalta tuntunut kun se mun aluskarva kuitenkin pysyi kuivana.  Oudolta vähän. Järjestelin noi näkyvät karvat ja lähdin ketselemaan räkättejä ja niitä ilkeitä naikkosia, joita meidän tontilla pyörii.


Miiten niin suloisen näköiset norskineidot voi olla noin häijyjä? Kysyn vaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!