torstai 27. lokakuuta 2011

Villaeus hiirimus


Tassulle viiksivuoro:


Moi kaikki kamut!


Meillä eletään jossain lähdön tunnelmissa. Kassei on pakattu ja mä olen lymynny aina välillä sängyn alla kun näyttää ihan siltä, et koht joutuu koppaan. Mulle on kerrottu et kivaa on tulossa ja kalaa tarjolla. Ei siis ihan huono viikonlopu tulossa. Ekaa kertaa mulle on pakattu ihan oma matkakassi!


Äiskän putiikissa käy hyviä ihmisiä. Maanantaina Mammarosa oli käynyt ja minähän olen ny ihan Mammarosafani kun sain tuliasiksi Varpun! Varpu on mainio kaveri ja sen rotu on Villaeus Hiirimus. Kuulostaa melkein yhtä heinolta kuin Norjalainen Metsäkissa eiks nii? Varpun turkki on 100% lampaanvillaa ja se on syönyt askarteluvanua (ihme tyyppi, mä söisin kyl mielummin porsaan sydäntä tai ahventa).



Alkuviikosta olin pari päivää evakossa Karvislandiassa kun täällä kotikodossa rassailtiin jotain ilmaröörejä. Maanantaina Iskällä oli illalla joku puhelinpalaveri ja mä osallistuin palaveriin karjumalla koko ajan kovaan ääneen et MIS ON MUN UUS LELU; MIS ON MUN UUS LELU? Ne oli unohtanu sen äiskän kässäpussiin ja sain sen vast keskiviikkona! Tyhmiä.



Mut nyt meil on ollu kyl kivaa Varpun kaa. Yks digikello kyl hajos kesken leikin, mut kai se Karvinen sen osaa korjata...



Vauhdikasta viikonloppua teillekki ja kiitokset Mammarosalle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!