sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Blokatakko vaiko eikö blokata?


Siinäpä kysymys!

 

Mikä on sellainen käsityöblogi, jossa ei oo yhtään kuvaa kässyistä? Mikä se sellainen kisublogi on, jossa ei ole yhtään kuvaa blogikissasta? Mikä on sellainen mökkihöperöblogi, jossa ei oo yhtään kuvaa yhtikäs mistään?

 

Otin Vuodatuksen huoltokatkon kesälomana ja ajattelin palata linjoille kun asiat on kunnossa… Vaan kun asiat ei oo kunnossa enkä vieläkään saa siirrettyä kuvia kirjoitukseen. Tällä hetkellä en tiedä saanko julkaistua edes kirjoitusta mut vuodatan tähän nyt kuitenkin…

 

Yhtenä yönä heräsin valvomaan ja miettimään tätä blogittelua ja sit alkoi tosi harmistus! Kaikki kässykuvat, kaikki Tassukuvat, kaikki Karvisen hienot luontokuvat kolmen vuoden ajalta hävinnet taivaan tuuliin! Onhan niistä varmaan suuri osa jossain tiedostoissa tallella mut kuka niitä löytää ja kenellä on aikaa ja hermoja laittaa kuvat takaisin paikoilleen (jos se nyt ylipäänsä on joskus mahdollista)?

 

Mulla on yleens joku jutun juuri mielessä. Sit tyhjennän kamerasta (tai Karvisen kamerasta) kuvat ja höpöttelen tarinat kuvien ympärille. Nyt ku kuvia ei enää ol niin jutuissa ei oo päätä eikä häntää! Monet kuvat olen poistanut koneeltani vaan siks ku olen ajatellu et ne on tallessa blogissa… Eipä sit ollu. Vuodatus tais ottaa varmuuskopioita vielä harvemmin ku meikäläinen…

 

No joka tapauksessa – äiti sanoi et mun pitää jatkaa. Ja muutama muukin. Ja oikeesti mulla on ittellänikin ollu vähän ikävä blogimaailmaa. Kässyjen tekeminenkään ei oo oikeen maistunu ku tuloksia ei voi rapotoida mihinkään… Eikä edes muiden blogien lukeminen! Olen liian laiska opettelemaan uusia juttuja eikä yhtään huvita muuttaa muualle mut siihen tulokseen oon tullu et täällä tai jossain muualla tavataan vielä!

 

Mut sitä ennen me vietetään viikko lomaa mökillä. Tassua ahdistelee ilkeät pääskyset ja se vanha tuttu ilkeä tyttökissa saaren toiselta puolen. Minä teen ryijyn valmiiksi ja klapeja ja järkytän Karvista olemalla puoliksi ”mustasukkainen”. Karvis yrittää pärjätä meidän kanssa ja passata parhaansa mukaan. Äsken saatiin mato ja onki, jolla minä ongin Tassulle 7 särkeä. Kalasaaliilla ei voida elvistellä eikä pahemmin kässyilläkään mut täällä ollaan!



JOS voisin niin laittaisin tähän kuvan kohta laskevasta auringosta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!