torstai 26. lokakuuta 2017

Osaava Nainen Messuille menossa

Mainos on, mutta myös kässypostaus, sillä Idan tekemän hienon mainoskuvan valkoiset teetee Tundra -palmikkosukat on ihan viimeeksi mun puikoilta pudonnet.
Kerissä näkee myös uudet - viime sunnuntaina Porvoosta mukaan vihdoin saadut.

Tundra-palmikkosukat kokoa n. 39 syntyy kahdesta kerästä (menekki 89g) puikoilla 3½. Tällä kertaa tikuttelin Prymin Ergoilla - supersuosituilla uutuuspuikoilla. Ohje ihan oma eli helppo, koska enhän minä mihinkään vaikeaan viitsi venyä...

Anjalin osallistuu viikonloppuna Osaava Nainen -messuille Turussa. Minä, joka olen aikaa sitten vannonut, etten koskaan osallistu mihinkään nais-alkuisiin juttuihin... Kui täs ny näi kävi? Huomenna nähdään. Tai lauantaina tai sunnuntaina. Mukana ihan oikeasti kässyjä Osaava Nainen eli ystäväni Neulefrikki Piiku. Toinen Osaava Nainen eli Ida-Maria pitää samaan aikaan pystyssä verkkokauppaa netissä, että kivijalkaa Salossa. Mun ympärillä on vaan osaavia naisia, jotenka mikäs tässä on messuillessa?

Ja messuilla tietenkin lankaa: Teetee Cacaota uusine väreineen, Pallasta, muutamia huivilankoja, heijastin- ja hikisukkalankoja,  hilavitkutinta joka lähtöön... Puikkoloisista mainittakoon Ergot, Karbonzit, Zingint... Ja pikkuruisen tiskin alta löytyy vaikka vallan mitä salaisuuksia. Kysymällä vaikkapa frivolite- tai kinnasneuloja...

Tervetuloa osastollemme B21! 

Koodrinaatit: Siinä jäätelökioskilta käytävää suoraan eteenpäin ja sammutuspisteen vieressä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!