keskiviikko 17. joulukuuta 2008

Kissakuvahaaste 94: Halaus


Moi!


Mun pitää heti alkuunsa kertoa et mä en oo mikään halailijatyyppi ja mietin et tokkopa osallistun Kissakuvahaasteeseen tällä viikolla ollenkaan. Halailu on lällyä. Joskus sentään veljellisen riehumisen päätteksi voin halata Nisseä:



Nisse on ihankuin pikkuveljeni ja kun mä muutin tänne Majakkarantaan, niin olimme samankokoisia. Nisse ei jostain syystä ole kasvanut...


Vaikka en kauheasti tykkää halailusta niin iskän kainalossa on mukavaa ottaa sunnuntaisin päikkärit (tässä kuvassa mä olen kyllä aika vauvan näköinen):



Äiskällä on välillä kamala halipula. Eikä ihme - olenhan mä niin ihana! Mut mä olen äiskän halailuista vähän eri mieltä....



t.Tassu


P.S. Siltä varalta, että Mummi ja Pappa jossain kaukana pääsevät nettiin, niin toivottelempa heillekin mukavia ja aurinkoisia päiviä. Kuhat oli hyviä - Kiitti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!