torstai 20. maaliskuuta 2008

Uusia leluja (kirjoitti Tassu)


Mulla käy välillä vähän aika pitkäksi päivisin kun Susu on töissä. Silloin kulutan aikaani pääasiassa nukkuen, komeata turkkiani huoltaen.Välillä seuraan ikkunasta lintuja ja ohi kulkevia koiria, jotka taluttavat ihmisiä perässään. Toisinaan piilottelen hiiriä hassuihin paikkoihin, joista sitten illalla Susu niitä haeskelee, jotta saan taas uudestaan piilottaa ne. Joskus revin jonkun verhon alas mutta aika harvoin. Oikeastaan mulle tapahtuu päivän aikana aika paljon juttuja, joista sitten kerron kovaan ääneen kun Susu viimein tulee kotiin.


Keskiviikkona en muistanut kertoilla päivän tapahtumia, sillä sain tuliasiksi pussillisen uusia leluja! Olin innoissani kun Susu ripusteli niitä sinne tänne ja minä sain pyydystellä niitä tassuillani. Susu kertoi, että ne oli lähttänyt minulle Riitta. Kiitti!



Susulla on kivoja asiakkaita. Tällä viikolla se on saanut vastaleivottua pullaa ja lounasta! Se on hyvä juttu - jaksaa sitten illalla paremmin leikkiä mun kanssa! Eikä nälkäisenä ole niin huonolla tuulella:-)


Tällä hetkellä ne (Susu ja Karvinen) suunnittelee jotakin jännää. Ne kyttää koko ajan säätiedotuksia ja pakkaslukemia. Alkuillasta pihalta kuului kauhea meteli ja kun katsoin niin ne käynnisti veneen moottoria pihalla. Ihan hölmöä - eihän sillä mihinkään pääse -kuivalla maalla! Ota noista sit selvää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!