torstai 26. maaliskuuta 2009

Kissakuvahaaste 106: Pyöreä


Olen aina ollut sitä mieltä, että lapset ovat suloisia...silloin kun ne nukkuvat! Niin myös meidän Tassu:



Kissakuvahaasteen mukaisesti pyöreänä iskän luona omassa tuolissaan.


Tällä kertaa olen ihmeissäni siitä, että Tassu on ihan oikeasti joskus noin kiltti ja kamalasti nolottaa sen tämänpäiväinen käytös.


Piiku kävi meillä kylässä. Juteltiin ja hypisteltiin lankoja. Ja mitä teki Tassu? Hyppi pöydällä, karjui ja kaiken päälle puri vierastamme! Olen tosi nolona. Toivottavasti ymmärrystä löytyy...jos ihmisikään vertaa niin riiviö on nyt aika lailla murrosikäinenNolostunut


Piikun lähdettyä asensin viirusohjelman uudelleen (päivän aikana siinä oli ilmennyt joku fataali errori). Avasin saunanikkunan, jotta riiviö pääsee "ulkoilemaan" esteettömästi (eikä hypi näppiksellä). Asiaa pojalla oli paljon ja hän kertoi juttujaan ohikulkijoille parvekkeella kovaan ääneen. Seuraavaksi puhelin soi...Naapurit varmistivat, ettei mulle ole tapahtunut mitään kun Tassu karjuu parvekkeella... Hävettää entistä enemmän!


Toisaalta...Olen onnellinen. Kenellä muulla kerrostalossa asuvalla on naapureita, jotka ihan oikeasti välittää? Lämpimät ajatukset ja kiitokset  seinän taakse. Yritämme olla tästä lähtien vähän hiljempaa!


(laulamista siivotessa ei lasketa)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!